GRATIS VERZENDING* vanaf €60, anders €5,99

KLANTENDIENST ma-za 9:00 - 17:00

EXPERT in tuinhuizen, blokhutten en carports

Hoe stuur ik artikelen terug?

Als Tuinhuisstore klant kan je rekenen op onze tevredenheidsgarantie, want wij zijn pas tevreden, als jij dat ook bent. Zo kan het gebeuren dat je bestelde pakket niet helemaal is wat je wou. Daarom heb je bij Tuinhuisstore de mogelijkheid om je pakket 30 dagen lang te retourneren.

Offline & online aankopen kan je in onze Tuinhuisstore winkels omruilen:

Dat kan enkel als de artikelen onbeschadigd en volledig worden aangeboden binnen de 14 dagen met kassaticket

Als je in het bezit bent van een Tuinhuisstore Card, kan dit tot 30 dagen na aankoop én zonder kassaticket.

Voorwaarden:

  • Het artikel is niet gebruikt
  • Het artikel is onbeschadigd
  • Het artikel bevindt zich in de originele verpakking
  • Je bent in het bezit van een Tuinhuisstore kasticket of online Tuinhuisstore bestelbon
  • Multimedia, textiel, geschenkdozen en babyartikelen worden niet omgeruild.

Let op! Gratis retourneren is alleen mogelijk via de Tuinhuisstore winkels of indien je beschadigde, defecte of verkeerde artikelen wenst terug te sturen. Indien je beroep wil doen op je verzakingsrecht (je hebt je bedacht of artikel is niet zoals je had verwacht), dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Wij raden je dus aan de goederen binnen te brengen in een van onze winkels.

Retour van online bestellingen*

Een retour van je online bestelling via onze webshop doe je steeds via je persoonlijke online account. Deze maakte je aan bij je online bestelling.

Ben je je paswoord vergeten? Geen nood! Het terugbrengen van je geretourneerde artikelen kan via de winkel of met de post. Aan jou de keuze!

Retour van online bestellingen*

Volg steeds deze 7 eenvoudige stappen:

1) Log in op je account. Je vindt de link bovenaan rechts op www.tuinhuisstore.be.

  • Je login bestaat uit het emailadres, waarop je de mails ivm je bestelling ontving, en een zelfgekozen paswoord.
  • Ben je je paswoord vergeten? Vraag dan een nieuw aan!

2) Ga naar de sectie "mijn bestellingen". Gebruik de link in het linkermenu van je "mijn account" pagina.

3) Kies de bestelling waarvan je 1 of meerdere artikelen wil terugsturen. Voor ieder artikel maak je een nieuwe retour rma aan.

4) Onder elk artikel vind je de link "retour aanvragen". Klik hier op en vervolledig alle gevraagde info:

  • De hoeveelheid die je wil terugsturen.
  • De reden van retour (voeg een foto toe bij beschadiging).

5) Selecteer hoe je de goederen aan Tuinhuisstore wil terugsturen: via post of door afgifte van de artikelen in de geselecteerde Tuinhuisstore winkel.

6) Je ontvangt van ons een bevestingingsmail met verdere instructies en documenten om bij de verzending te voegen. Mogelijks duurt dit 1 dag alvorens je de info ontvangt.

7) Bij terugsturen van de goederen, betalen wij binnen de 7 werkdagen via overschrijving het aankoopbedrag terug. Dit uiteraard na ontvangst van de retour. Bij retour in de Tuinhuisstore winkel krijg je onmiddellijk het aankoopbedrag cash terug.

Let op! Gratis retourneren is alleen mogelijk via de Tuinhuisstore winkels of indien je beschadigde, defecte of verkeerde artikelen wenst terug te sturen. Indien je beroep wil doen op je verzakingsrecht (je hebt je bedacht of artikel is niet zoals je had verwacht), dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Wij raden je dus aan de goederen binnen te brengen in een van onze winkels.

Wil je meer dan 1 artikel terugsturen?*

Herhaal dan bovenstaande stappen 1 tem 6 voor elk artikel dat je wenst terug te zenden.
Je mag verschillende artikelen in 1 doos samenvoegen op voorwaarde dat de nodige documenten zijn bijgevoegd.

Retour van beschadigde artikelen tijdens transport*

De transportfirma is net geweest maar bij het openen van de bestelling zie je dat het gewenste product schade heeft opgelopen.
Dit zie je natuurlijk graag omgeruild. Dat kan uiteraard!
Vraag een retour aan via de hierboven beschreven retourprocedure. Geef aan dat je graag een nieuw artikel wenst te ontvangen. Wij doen ons best om de beschadigde goederen zo snel mogelijk te vervangen!

Belangrijk: neem altijd een foto van het beschadigde artikel in de doos waarin het verzonden is. Vergeet ook geen duidelijke foto van de eventuele beschadigd omdoos (waarin het verpakte product toekwam). Zonder duidelijke foto's kunnen wij vanop afstand de schade niet inschatten.

Retour van verkeerd geleverde artikelen*

Jouw bestelling bij Tuinhuisstore is geleverd, maar je hebt de verkeerde goederen ontvangen? Onze excuses daarvoor!
Opdat wij het juiste product zouden kunnen opsturen, volg je onze hierboven beschreven retourprocedure.
Geef aan welke artikelen je wel wou ontvangen. Wij doen ons best om deze goederen zo snel mogelijk te leveren!

Ontbrekende artikelen

Jouw bestelling bij Tuinhuisstore is aangekomen, maar nu blijkt er iets niet geleverd. Om het ontbrekende product zo snel mogelijk bij jou te krijgen, neem je best contact met onze klantendienst.
Gelieve in je communicatie duidelijk aan te geven...

  • het bestelnummer (10 cijfers)
  • het artikelnummer (meestal bestaande uit 8 cijfers)
  • het ontbrekende aantal in je verzending

zodat wij meteen voor jou aan de slag kunnen.

Hou er rekening mee dat bij volumineuze artikelen de verzending, kan bestaan uit meerdere verpakkingen. Soms gebeuren deze door de transporteur in meerdere leveringen.

* Op alle retours zijn dezelfde voorwaarden van toepassing:

  • Het artikel is niet gebruikt
  • Het artikel is onbeschadigd (tenzij ten gevolge van het transport)
  • Het artikel bevindt zich in de originele verpakking
  • Je bent in het bezit van een Tuinhuisstore kasticket of online Tuinhuisstore bestelbon
  • Multimedia, textiel, geschenkdozen en babyartikelen worden niet omgeruild.
Bezig met laden...
Betaal veilig en snel met via Mollie